نگاهی مجدد به اهداف توليد و توزيع نوشابه كو كا كولا در مشهد
يك سال از فاجعه غزه ميگذرد و بار ديگر در سالگرد هجوم وحشيانه رژيم اشغالگر قدس در جنگ 22 روزه غزه به مسلمانان مظلوم اين منطقه داغ بی توجهی برخی مسئولين كشورمان در باره فعاليت برخی كارخانه های توليد كننده برخی محصولات صهيونيستی در ايران در دلها تازه شده است
شهر مشهد به عنوان پايتخت جهان تشيع تنها كارخانه توليد كننده كوكا كولا را در كشورمان جای داده و اين كارخانه با توليد محصولات اين كمپانی صهيونيستی سهم عمده ای از تبليغات شيطانی جريان فراماسونری را در مشهد و ساير شهرهای ايران به خود اختصاص داده است
طی سالهای گذشته مجامع و نهادها انقلابی فراوانی پيگير برچيدن اين كارخانه از مشهد بوده اند ولی علی رغم بديهی بودن مساله صهيونيستی بودن كوكا كولا تاكنون اين اقدامات راه به جايی نبرده است و بهانه مسئولين اين كارخانه مبنی بر خريد فرمولاسيون توليد نوشابه از يك كشور ثالث تنها ميتواند عذری بدتر از گناه باشد در حالی كه آرمها و برندهای اين كمپانی سرتاسر خيابانها و سفره های مردم مسلمان ايران را تسخير كرده است
اين حقير در اين مطلب به صورت كاملا منطقی دسيسه شيطانی صهيونيسم در طراحی اين محصول شيطانی را به اميد خدا برملا خواهم نمود و از تمام خوانندگان خواهشمندم در صورتی كه اين مطلب را عقلا پذيرفتند در انتشار آن ما را ياری نمايند
در ابتدا لازم است ذكر شود متاسفانه دشمنان اسلام هميشه با برنامه و هدفمند تمام فعاليتهای خود را پيش برده اند و اكنون اين ما مردم مسلمان هستيم كه بايد راهی برای نجات از دام شياطين صهيونيسم پيدا كنيم
دولت آمريكا كه با استعمار و سلطه بر كشورهای مظلوم و متاسفانه خواب ، از لحاظ اقتصادی تا چند ده سال قدرت بلا منازع اقتصادی در كل دنيا بود با صرف 6 سال در طراحی اسكناس دلار كه به عنوان پول واحد اقتصادی دنيا معرفی شده است توانست تمام عقايد و آرمانها و اهداف خود را در كل دنيا منتشر كند
متاسفانه تاكنون اغلب كشورهای جهان سوم و غالبا مسلمان در قالب تعريف شده از سوی نظام سلطه و جريان فراماسونری خورده اند و نوشيده اند و پوشيده اند و كار كرده اند و خوابيده اند و تفريح كرده اند و ... وحالا كه برخی واقعيتها برملا ميشود پذيرفتن آن از سوی عامه مردم سخت و غير ممكن به نظر ميرسد
سابليمينال مسيج يكی از تكنيكهای روانشناسی در القاء برخی مطالب در ضمير ناخوداگاه انسانهاست كه اين تكنيك به كرات در برنامه ها و تبليغات اغلب محصولات شيك و فيلمهای شبكه رسانه ای جريان فراماسونری استفاده شده است در اين تكنيك از ضمير ناخوداگاه و حافظه بلند مدت انسانها برای تحريف حقايق در جهت اهداف جريان فراماسونری استفاده ميشود برخی موارد استفاده اين تكنيك را ميتوانيد در اين آدرس مشاهده نمائيد
مطلب ديگر در مورد اهداف توليد نوشابه كوكا كولا و پخش آن در كشورهای اسلامی همان مطلب معروف لا محمد لا مكه است كه متاسفانه بسياری از مردم عادی و حتی برخی تحصيلكرده ها نيز مورد تمسخر واقع ميشود غافل از اينكه اين موضوع صد در صد حقيقی و عمدی است و با كمی دقت در طراحی فونت اين آرم ميتوان به شيطنت جريان فرامكاسونری دجال و صهيونيسم جانی در توليد و توزيع اين محصول شيطانی در كشورهای اسلامی پی برد
با دقت در تصوير زير ميتوان تعمد تغيير فرم حروف C و O و اتصالات اين حروف با هدف ايجاد كلمات محمد و مكه را ميتوان مشاهده نمود . حرف C با تغيير فرم كاملا هدفمند به صورت لا نوشته شده است و اتصال حروف C و O نيز به صورت ماهرانه ای به صورت اتصال حروف م و ح در لغت عربی طراحی شده است ضمن اينكه طراح لوگوی كوكا كولا با قرار دادن سركش حرف ك كاملا هدف خود را از اين تغيير فرم حرف لاتين C به نمايش گذاشته است تا عبارت مكه به وضوح و به راحتی قابل خواندن باشد
البته با مطالعه مقاله تاثير كلمات بر ماهيت آب نيز ميتوانيم تاثيرات منفی عبارتهای لا محمد لا مكه را بر اخلاق و رفتار و افكارمان و با علم به اينكه 70 درصد وجودمان را آب تشكيل داده است حدس بزنيم و اين موضوع را به خوبی درك كنيد كه چرا رفتار و خلقيات برخی از جوانان رنگ و بويی از اسلام و مذهب ندارد
يكی ديگر از مطالب كه ميتوان به آن استناد نمود و شيطانی بودن اين محصول را شرح داد وجود مقداری الكل در توليدات اين كمپانی است كه شرح اين موضوع را ميتوانيد به صورت كامل در اين آدرس مطالعه نمائيد در اين گزارش كه در پايگاه الكنز فرانسه منشر شد امده است، در ساخت كوكاكولا از الكل استفاده می شود!اين خبر ، خبری نيست كه يك برادر و خواهری از يك روحانی كه آن روحانی هم بنقل از يك روحانی ديگری كه از يك برادر يا خواهری متخصص كه در شركت كوكاكولا كار می كند شنيده باشد.بلكه اين خبر از طرف بخش تجاری اين شركت در فرانسه در پی نامه يك نفر كه در مورد وجود الكل در كوكا سوال كرده تاييد شده است
لوسی دفورج مسئول و مشاور شركت كوكاكولا در فرانسه در جواب سوال پايگاه الكنز فرانسه مبنی بر وجود و يا عدم وجود الكل در كوكاكولا چنين جواب می دهد:درخواست شما مورد توجه خواص ما شده و از اينكه محصولات ما مورد توجه شما واقع شده باعث تشكر ماست.ما با مسرت (!) تائيد می كنيم كه در نوشابه های خنك كننده بدون الكل اثر ناچيزی از الكل وجود دارد و آنهم بخاطر استفاده از معطرها استفاده شده در اين نوع نوشابه هاست.
در واقع مقدار الكل در نوشابه های ما هميشه بمقدار و كمتر از 1،2 در صد می باشد حدی كه برای نوشابه های غير الكلی از طرف دولت مجاز می باشد.بر اساس بخشنامه سال 1992 ميلادی فرانسه و احتمالا اروپا وجود كمتر از 1،2 درصد الكل در نوشابه ها را می توان با عنوان نوشابه های بدون الكل به بازار عرضه كرد.اين مقدار الكل برابر با الكلی است كه در 100 ليتر شراب ويسكی وجود دارد.لازم بذكر است كه اين سوال دوسال پيش ارسال شده است كه سه روز پيش جواب آن بدست اين سايت خبری رسيده است!
يك محقق ژاپنی با انتشار يافتههای تحقيقات خود ثابت كرده است كه مولكولهای آب نسبت به مفاهيم انسانی تأثيرپذيرند.نظريه اين محقق ژاپنی كه تاكنون از سوی مؤسسات علمی فيزيكی و زيستشناسی مورد تأييد قرار گرفته است، مبتنی بر بررسی نمونههای فراوانی از كريستالهای منجمدشده آب و مقايسه آن با يكديگر است.پروفسور «ماسارو ايموتو» (Masaru Emoto) كه يافتههای خود را با استفاده از حدود 10 هزار آزمايش جمعآوری نموده، در سه جلد كتاب ارائه كرده و اثبات نموده است كه مفاهيم متافيزيكی محيط بر روی تركيب مولكولی آب تأثير میگذارد.
اين دانشمند ژاپنی كه فارغالتحصيل دانشگاه يوكوهاماست، دارای يك مؤسسه تحقيقاتی به نام SHM در ژاپن است كه امور تحقيقاتی مربوط به كريستاليزه شدن آب را در آنجا انجام میدهد.او میگويد آب، پيام مهمی برای ما دارد. آب به ما میگويد كه نگاه عميقتری به خودمان بيندازيم.
طی ماههای اخير مقام معظم رهبری مطالب فراوانی را در مورد جنگ نرم و لزوم مقابله با اين حربه دشمنان جهان اسلام و تشيع را بيان نموده اند و بايد اذعان نمود جريان فراماسونری دجال با استفاده از دنيای ارتباطات و رسانه های خود توانسته است به سلاحی نرم دست پيدا كند و از اين سلاح عليه عقايد و اعتقادات پيروان اديان آسمانی از جمله اسلام استفاده نمايد
در انتخاب نام كوكا كولا كه نوشيدنی مورد استفاده اكثر ملل دنيا و اغلب رستورانها و مساجد و ميهمانيهای ما ايرانيها و به خصوص مشهدی ها شده است ميتوان استفاده اين سلاح نرم را ديد
چندی پيش شركت كوكا كولا در يك بيلبورد عظيم اين محصول را در يكی از پر ترافيكترين ميدانهای مشهد تبليغ كرده و در آن از آيتمهای يك سر آشپز سياه پوست كه در فرهنگ ايرانی به كاكا سياه معروف هستند ، عبارت كوكا و بخشی از تابلو موناليزا به جای عبارت كولا استفاده كرده بود
هر عابر كم سوادی كه اين بيلبورد را مشاهده ميكرد با كمترين تحليل ميتوانست هدف طراح شركت كوكا كولا را از به كارگيری اين آيتمها متوجه شود و با توجه به مفهوم كلمات در زبانهای مختلف كه امری عادی است به جای كلمه كولا در زبان فارسی به جستجوی عبارت لا در فرهنگ خود بگرد و آن را در تابلو موناليزا اثرلئوناردو داوينچی بيابد
با تمام اين مطالب آيا طی سالهای آينده بازهم بايد شاهد توليد نوشابه كوكا كولا در مشهد و توزيع آب معدنی dasani يكی از محصولات اين كمپانی صهيونيستی در حرم مطهر رضوی باشيم ؟!