حميد رابعی مسئول پايگاه اينترنتی ثقلين به عنوان يكی از بازديدكنندگان از اين نمايشگاه خاطر نشان كرد در اكثر تابلوهای به نمايش گذاشته شده تفكر صهيونيزم و اوانجليسم به شدت تبليغ و در مقابل معارف و عقايد اسلامی و به خصوص تشيع تخريب شده است

كلكسيونی از نمادهای ماسونی در نگارخانه رضوان مشهد توسط يكی از هنرمندان تازه مسلمان فرانسوی به نمايش گذاشته شد

یکی از مسئولان نگارخانه رضوان ضمن خوش آمد گويی ، در توضيح به سئوالات بازديدكنندگان تصريح كرد برپايی اين نمايشگاه بدون هماهنگی با شخص ايشان و در ايام مسافرت وی انجام شده است و وجود نمادها و علائم مشكوك در اين آثار برای ما نيز موجب نگرانی شده است كه مسئولين موسسه افرينشهای هنری آستان قدس رضوی بايد پاسخگوی شبهات و سئوالات ايجاد شده در اذهان بازديدكنندگان اين نمايشگاه باشند همچنين حجت الاسلام پور ايرانی در توضيح اين مطلب تاكيد كرد نمادهايی از قبيل ستاره هگزاگرام ، ستاره پنتاگرام ، بافومت ، آبليسك ، ستون J&B ، هرم يك چشم ، نماد تك چشم ، سيگنالهای دست مورد استفاده از سوی فراماسونها ، جن آبی ، مركابا يا ارابه خدا ، تثليث و بسياری ديگر از اين نوع نمادها به وضوح در تمام تابلوها استفاده شده است و به نوعی اين نمادها از سوی عبدالناصر سلمان تقديس و تبليغ شده است

 

 

تابلو امام عصر (عج) يكی از آثار عبدالناصر فتی سلمان « تمثال مبارك امام عصر با لباس قرمز و زره آبی و ستاره هگزاگرام !!»

 مجموعه ای از نمادهای شيطانی و فراماسونری برای تبليغ اسلام و تشيع در نگارخانه رضوان آستان قدس رضوی به نمايش گذاشته شده است

از تاريخ سوم لغايت هشتم بهمن ماه ، نمايشگاه اثار نقاشی «عبدالناصر فتی سلمان» ( تيری گه ئو) تازه مسلمان فرانسوی با عنوان «از آدم تا خاتم» در نگارخانه رضوان با مشاركت موسسه آفرينشهای هنری آستان قدس رضوی و دفتر تبليغات اسلامی خراسان رضوی برپا شده است

پنجشنبه هشتم بهمن ماه و در آخرين روز برگزاری اين نمايشگاه «سياوش ميهن دوست» از اساتيد مطرح گرافيك مراكز دانشگاهی مشهد و كارشناس ارشد رسانه همچنين یکی از مسئولان نگارخانه رضوان مشهد و یکی از مدرسین مكتب هنر رضوان همچنين «حجت الاسلام پور ايرانی» پژوهشگر حوزوی و «حميد رابعی» مسئول پايگاه اينترنتی ثقلين از حاضرين در اين نمايشگاه بودند

مسئول نگارخانه رضوان مشهد ضمن خوش آمد گويی ، در توضيح به سئوالات بازديدكنندگان تصريح كرد برپايی اين نمايشگاه بدون هماهنگی با شخص ايشان و در ايام مسافرت وی انجام شده است و وجود نمادها و علائم مشكوك در اين آثار برای ما نيز موجب نگرانی شده است كه مسئولين موسسه افرينشهای هنری آستان قدس رضوی بايد پاسخگوی شبهات و سئوالات ايجاد شده در اذهان بازديدكنندگان اين نمايشگاه باشند

 

 

 استفاده بی شمار از ستاره داوود و سيگنالهای دست و ساير نمادهای ماسونی يكی از شاخصه های اصلی آثار عبدالناصر سلمان است


محمد علی فراستی در توضيح اين مطلب تصريح كرد عبدالناصر سلمان در برابر سئوالات بازديدكنندگان هيچ گونه پاسخ قانع كننده ای ارائه نداده است و به جای استقبال از پرسشها طی برپايی اين نمايشگاه با ناراحتی از پاسخگويی به برخی سئوالات مطرح شده طفره ميرفته است و نكته قابل تامل اينكه در روز پايانی اين نمايشگاه نيز عبدالناصر فتی سلمان در نمايشگاه حاضر نشده است

بسياری از بازديدكنندگان اين نمايشگاه از جمله استاد طاهر نبی زاده مدرس مكتب هنر رضوان و حجت الاسلام پور ايرانی به استفاده بيشمار نمادهای شيطانی و فراماسونری در اين نمايشگاه اشاره نمودند و استفاده اين نمادها در تابلوهای اين هنرمند كه بايد معارف اسلامی را ارائه دهد غير قابل توجيه ذكر كردند

حجت الاسلام پور ايرانی در توضيح اين مطلب تاكيد كرد نمادهايی از قبيل ستاره هگزاگرام ، ستاره پنتاگرام ، بافومت ، آبليسك ، ستون J&B ، هرم يك چشم ، نماد تك چشم ، سيگنالهای دست مورد استفاده از سوی فراماسونها ، جن آبی ، مركابا يا ارابه خدا ، تثليث و بسياری ديگر از اين نوع نمادها به وضوح در تمام تابلوها استفاده شده است و به نوعی اين نمادها از سوی عبدالناصر سلمان تقديس و تبليغ شده است

ايشان در بخشی از سخنان خود تصريح كرد در خوشبينانه ترين حالت اگر خالق اين آثار را مرتبط با جريان فراماسونری ندانيم بايد اذعان نمود ايشان به شدت تحت تاثير القائات سوء جريان فراماسونری در كشور خود قرار گرفته است

 

 

 

حجت الاسلام پور ايرانی


حجت الاسلام پورايرانی افزود فرانسه خاستگاه يكی از مهمترين گروههای فراماسونری به نام ايلوميناتی ها است كه از جمله شاهكارهای اين گروه خلق مجسمه آزادی و هديه آن به آمريكا بوده است و تاثير نمادهای اين گروه در آثار به نمايش گذاشته شده در اين نگارخانه به وضوح قابل مشاهده است

حميد رابعی مسئول پايگاه اينترنتی ثقلين نيز به عنوان يكی از بازديدكنندگان از اين نمايشگاه خاطر نشان كرد در اكثر تابلوهای به نمايش گذاشته شده تفكر صهيونيزم و اوانجليسم به شدت تبليغ و در مقابل معارف و عقايد اسلامی و به خصوص تشيع تخريب شده است

وی در توضيح اين مطلب تصريح كرد استفاده از لباسهای قرمز برای حضرت ولی عصر (ع) و ساير ائمه معصومين (ع) و تصوير كردن ايشان با زره آبی رنگ با پس زمينه مثلث و ستاره هگزاگرام كه در نوك آن تمثال امام زمان قرار داده شده است دقيقا همان تفكر اوانجليسم و صهيونيسم را در فرهنگ اسلامی القا ميكند كه از امام عصر (عج) به عنوان دجال و ضد مسيح ياد شده است

رابعی نمايش اين آثار كه بدترين نوع تبليغ عقايد و فرهنگ اسلامی بوده و در كنار آن القاء تفكر مسيحيت اوانجليست و صهيونيزم و تبليغ نمادهای فراماسونری و شيطان پرستی است را از سوی موسسه آفرينشهای هنری آستان قدس رضوی غير قابل فهم عنوان نمود و تصريح كرد با توجه به اينكه خالق آثار در ساير كشورها نيز اين نمايشگاه را برپا كرده است بهتر بود قبل از به نمايش گذاشته شدن آثار ايشان در كشور ايران حداقل يكی از تابلوها از سوی متخصصان و كارشناسان هنری و دينی مورد مطالعه قرار ميگرفت تا اينگونه بازديدكنندگان دچار شبهه و سئوالات غير قابل پاسخ از سوی عبدالناصر سلمان قرار نميگرفتند

وی تصريح كرد با توجه به كثرت نمادهای غير اسلامی بايد به دنبال عواملی بود كه اين هنرمند فرانسوی را برای نمايش اين آثار به كشور دعوت كرده اند و هدف نمايش اين آثار در شهرهای مختلف ايران را از ايشان جويا شد

سياوش ميهن دوست از اساتيد مطرح گرافيك در سطح دانشگاههای مشهد نيز با اشاره به ميزان استفاده از نمادها در تابلوهای عبدالناصر سلمان افزود در يك كار هنری هيچ علامت و نمادی به كار گرفته نميشود مگر اينكه دليلی برای به كارگيری آن از سوی هنرمند وجود داشته باشد

شايان ذكر است عبدالناصر سلمان به دعوت فرهنگستان هنر آثارش را در شهرهای ايران به نمايش گذاشته است كه طی هفته گذشته نگارخانه رضوان متعلق به آستان قدس رضوی ميزبان وی و آثاز او در شهر مقدس مشهد بوده است

 

 

 

«عبدالناصر فتی سلمان» ( تيری گه ئو) تازه مسلمان فرانسوی


پيش از اين عبدالناصر سلمان طی نمايشگاه «پيوند جان» كه آذر ماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شده بود هدف از نقاشی هايش را تجلی سير باطنی وتكامل معنوی و روحانی انسان در امتداد مسيرتوحيدی دعوت انبيا ذكر كرده و گفته بود به دنبال مكاشفه حق از ورای رنگ و نقش است.

اين هنرمند اشراف زاده فرانسوی كه مدت هاست به روستايی در حومه پاريس رفته تا در دل طبيعت و آرامش آنجا نقاشی كند، درباره نقاشی هايش گفته است: نتيجه همه اين 29 تابلو شامل نقاشی روی بوم و اتودهای دستی، تجلی سير باطنی جهاد انسان با نفس و پيوند آن با دعوت، هجرت، جهاد انبياء الهی و امتداد اين مسير تا عاشوراست.

عبدالناصر آثار خود را در سه مرحله توصيف كرده است : مرحله اول آثار به شناخت عمومی می‌پردازد، مرحله دوم پيامبران كه فهم درونی و معنويت باطنی را ترسيم می‌كند و مرحله سوم مستقيماً به ائمه اطهار با فضايی شهودی و معنوی اختصاص دارد. اين 3 يك مجموعه كامل را می‌سازند كه يك هدف كلی را دنبال می‌كند.

او همچنين هنر مقدس را از ابتدای خلقت انسان با فطرت او عجين دانسته و می گويد: اگر من بخواهم با كارم يك ايدئولوژی را تبليغ كنم يا فكر و بينش خاصی را القا كنم اين هنر دين نيست، من به دنبال يك حقيقت، يك لحظه و يك جلوه از تجليات روحی و معنوی در نقاشی‌هايم هستم و معتقدم بايد چيرگی حق و غلبه نور بر ظلمت را نشان داد و هر كس جويای نور باشد خود اين مسير را دنبال می‌كند؛ در غير اين صورت طی طريق با نيتی خاص و انگيزه‌ای از پيش تعيين شده مانع از شكوفايی بينش و حكمت معنوی در اثر هنری خواهد شد.

آذر ماه گذشته مستند 100 دقيقه ای "شواليه منتظر" در خصوص آثار و افكار اين هنرمند تازه مسلمان فرانسوی در 3 قسمت از شبكه اول سيما پخش شده است

یک نقد : متاسفانه هميشه ما جنبه هاي منفي را بدون در نظر گرفتن حقايق بزرگ كرده و با بي انصافي به افراد انگ و برچسب ميزنيم  نمايشگاه اين آدم مدتها در تهران برگزار بوده و اساتيد فن آنرا بازديد و در روز افتتاح ميز چهره هاي سرشناس حضور داشته اند و جا داشت كه اگر اين استنباط از تصاوير بدست مي آمد اما پيش از چند جوان داغ احساساتي كه داراي انگيزه هاي سياسي هستند موضع ميگرفتند. چون دولت در حال حاضر ميزبان اين فرد مسلمان است برخي سعي در به انحراف كشيدن اذهان را دارند.وي 27 سال است در فرانسه مسلمان شده و در مسجدي در حومه پاريس بكار مشغول هنري است.

نظام جمهوري اسلامي با شناخت كامل و ارتباطاطي كه رايزني فرهنگي و سفارت جمهوري اسلامي در فرانسه داشته از وي دعوت كرده و وي هم پذيرفته و حال ما نا آگا ها نه كاري نكنيم كه او را از اسلام هم برگردانيم. كار بايد كارشناسي بشود و با حضور اساتيد و خبرگان و اهل فن در جلسه اي بدون طنش و خصومت مورد نقد و بررسي قرار گيرد و عبدالناصر نيز پاسخ سوالات را بدهد تا در يك جو آرام و بدون از خصومت و شيطنت شياطين و فرصت طلبان اهل ذوق و هنر بتوانند بهره برداري لازم را بنمايند و از اين اتهامات يكطرفه جلوگيري شود خدا بما انصاف در نقد  صداقت در گفتار خلوص در نيت شهامت در پذيرش خطا و ... نهايت راه و رسم درست ميمان دوستي و غريب نوازي را خنايت فرمايد و ما را از شر شيطان و نفس اماره همواره مصون دارد. انشاالله

پاسخ : برادر گرامي مشكل امثال شما اين است كه برايتان مهم است كه چه كسي حرف مي زند، نه اينكه چه حرفي زده مي شود؟ اگر شخص معروفي سخني بگويد چشم و گوش بسته مي پذيريد. در غير اينصورت سخن مذكور را رد مي كنيد!

اين نحوه ي پذيرفتن حقايق از جانب شما بسيار جاي تاسف دارد. چرا كه ممكن است بسياري از انحرافات از همين جا نشأت بگيرند. در صدر اسلام نيز اصحاب مشهور پيامبر از حضور در سپاهي كه اسامه ي جوان، فرمانده پيامبر رهبري آن را به عهده داشت،‌سرباز زدند و دل پيامبر را خون كردند. مي دانيد چرا؟ چون مي گفتند اسامه جوان است و با وجود اين همه صحابي با سابقه، رهبري برازنده ي اسامه نمي باشد!! در فتنه هاي اخير كشورمان ديديم كه تعداد زيادي از همين خواص معروف نيز منحرف شدند، اما جوانان مومن و بي ادعاي كشورمان راه صحيح را برگزيدند. بنابراين شما نيز مراقب باشيد كه اين طرز تفكر شما موجب پذيرش چشم بسته ي برخي از مطالب و رد چشم بسته ي برخي ديگر از آن ها نشود و شما را خداي ناكرده دچار انحراف ننمايد.

نكته ي بعد اينكه ما نگفتيم قطعاً عمل تازه مسلمان فرانسوي در اعمال نمادهاي ماسوني در نقاشي هايش، كاري عمدي بوده است، بلكه گفتيم بايد مراقب تحركات مشكوك بود و در صورتي كه اين عمل نيز غير عمد بوده باشد، بايد به وي تذكر داد.

نكته ي سوم اين كه تازه مسلمانان بايد ضمن حمايت، تحت نظر نيز قرار بگيرند. چرا كه در تاريخ اسلام، بارها ردپاي عناصر نفوذي از اديان ديگر را نيز مي بينيم كه به قصد اخلال در انتشار اسلام، به ظاهر مسلمان شده اند. حتماً نام كعب الاحبار يهودي را شنيده ايد كه بعداً مسلمان شد. اسلام آوردن ظاهري اين عنصر نفوذي ملعون، سبب شد تا وي تعداد زيادي حديث جعلي را در ميان مسلمانان ترويج دهد و اين احاديث تعداد زيادي از مسلمانان را منحرف نمايد!!! بنابراين هيچ بعيد نيست كه در اين دوره نيز امثال كعب الاحبار ها بخواهند در اسلام نفوذ نمايند.

نكته ي چهارم اينكه اسلام آوردن غير مسلمانان به هر قيمت ارزشي ندارد. سخن شما كه مي گوييد با اين حرف ها تازه مسلمانان را از اسلام دور نكنيد، معنا ندارد. زيرا كسي كه اسلام مي آورد، نبايد در انتخاب آن گزينشي عمل كند و اگر اين دين عزيز را پذيرفت، بايد هر حركت ناصواب را كنار بگذارد. اين را بدانيد كه اگر صرفاً افزايش تعداد مسلمانان ارزش تلقي شود، آينده ي اسلام در خطر خواهد افتاد. براي افزايش تعداد مسلمانان مي توان حتي حجاب را هم در نظر غير مسلمانان بي اهميت كرد تا تعداد بيشتري به اسلام ايمان آورند. در اينصورت آيا صحيح است كه تعداد (كميت) مسلمانان افزايش يابد، اما كيفيت اين مسلمانان ضعيف شده و تبديل به انسان هايي بي خاصيت شوند؟!!!

متاسفانه مشكلي كه در شما و تعدادي از مسلمانان وجود دارد، اين است كه به دليل كمبود اعتماد به نفس، از اسلام آوردن يا ادعاي مسلماني غربي ها بيش از حد خوشحال مي شويد و متاسفانه در اين خوشحالي، تعدادي از واقعيات را نيز ناديده مي گيريد.

نقاش تازه مسلمان فرانسوي، بدون هيچ توجيهي و به صورت بسيار بي شرمانه، شأن اسلام و امامت را پايين آورده است. حتي اگر نمادهاي كفرآلود و ماسوني يك چشم، مثلث شش گوش، تبر دو سر (Axe of Crete)،آنخ ماسوني، علامت كفرآميز مثلث نور افشان بر روي كعبه (نعوذ بالله)، چشم جهان بين بر روي كمربند امام علي (ع)، نام مشكوك و نامأنوس « شواليه منتظر » و ... بگذريم و ارتباط اين تصاوير را با نمادهاي واضح ماسوني ناديده بگيريم، وجود نماد « جام مقدس » منتسب به شواليه هاي معابد و ماسون ها را بر روي سپر حضرت مهدي و تلالو نور صورت آن حضرت را به صورت « ستاره ي شش گوش » نمي توانيم به هيچ عنوان توچيه كنيم؟!!! 

برادر من! مراقب باشيد  تا بر سر حمايت از اين نقاش، اعتقادات خود و ديگران را به بازي نگيريد. البته تازه مسلمانان بسياري همچون شهيد ادواردو آنيلي، هانري كربن، و ... نيز وجود دارند كه خدمات بسياري به دين اسلام ارايه كرده اند و در قول و عمل، عامل به شريعت محمدي (ص) بوده اند. ما ياد اين بزرگواران را همواره گرامي مي داريم. اما انحرافات نقاشي هاي اين تازه مسلمان را نمي توانيم ناديده بگيريم.

نكته ي آخر اينكه بر خلاف ادعاي شما، درج اين مطالب ناشي از احساسات زودگذر و شهرت طلبي صرفاً چند جوان!!! نبوده است. بلكه ناشي از تعقل و ادراك بالاي آنان مي باشد. همين جوانان 5 سال قبل مقاله ي « فراماسونري: دجال آخرالزمان » را تدوينكرده و خطر بزرگ اين فتنه را گوشزد نمودند، اما به دليل بي توجهي برخي از مسئولين، اين مسئله چند سالي دست كم گرفته شد، اما ناگهان با مشخص شدن برخي از دسيسه هاي اين جريان فتنه گر، روزنامه هايي همچون « وطن امروز‌ » و بسياري از وبسايت ها و وبلاگ ها به درج آن پرداختند!!! همين مسئولان خبره اين چند سال چه مي كردند؟!!! چرا مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي بايد از سستي برخي از مسئولان در پيگيري جنگ نرم گلايه كنند؟

برادر گرامي! گردانندگان اين وبسايت از دلسوزترين افراد نسبت به انقلاب و مقام معظم رهبري هستند. شما با كمي گشت و گذار در وبسايت قطعاً اين مسئله را خواهيد فهميد. بنابراين تهمت زدن به ما  مبني بر اينكه قصد توهين به نظام و حمايت از جريان هاي سياسي خاصي را داريم، اوج بي انصافي و كج انديشي است.

البته بايد بگويم كه شما بايد پاسخ بدهيد كه به چه حقي، در حمايت از اقدامات ناصحيح يك تازه مسلمان فرانسوي، نظام اسلامي را به بازي مي گيريد و منتقدان به اين نقاش را، دشمن نظام مي
دانيد؟

با تشكر خادم الامام (عج) 

سایر تصاویر:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 توضيح از خادم الامام (عج): مسئولان فرهنگي ميهن عزيزمان بايد بيش از پيش مراقب تازه مسلمانان باشند. چرا كه بسياري از آن ها تحت القائات و تأثيرات جوامع ماسوني خود رشد يافته اند و به صورت خودآگاه يا ناخودآگاه ممكن است در جهت منافع فراماسونري جهاني گام بردارند. از سوي ديگر با توجه به افشاگري هاي صورت گرفته پيرامون تشكيلات شيطاني فراماسونري جهاني در سال هاي اخير، بيم آن مي رود كه اين تشكيلات شيطاني بخواهد عناصر نفوذي خود را به صورت افراد به ظاهر مسلمان شده در درون جوامع اسلامي فرستاده و ضمن ترويج آراي فاسد خود توسط آنان، نمادهاي ماسوني خود را نيز در اين كشورها به يادگار گذاشته تا در مواقع لزوم بتواند از اين نمادها بهره ي لازم را ببرد و ضمن فرافكني نسبت به مسلمانان، ادعا نمايد كه مسلمانان نيز با فراماسونري جهاني ارتباط دارند.

متاسفانه هنرمند تازه مسلمان مذكور نيز تحركات مشكوكي را در پيش گرفته است. انتخاب نام  « شواليه منتظر » براي خالق اين آثار، پيش از هر چيز، نام « شواليه هاي معابد » يا همان اجداد ماسون ها را  در ذهن تداعي مي كند  كه به هيچ عنوان برازنده ي يك مسلمان معتقد نمي باشد. همچنين آثار وي بدون هيچ توجيهي از نمادهاي واضح ماسوني بهره گرفته اند. به همين دليل بايد ارتباطات احتمالي اين هنرمند فرانسوي با فراماسونري جهاني و انگيزه ي وي از انتشار اين تصاوير مورد كنكاش قرار گيرد.

تصاوير فوق  بدون هيچ شك و شبهه اي حاوي نمادهاي واضح ماسوني مي باشند و اين نكته را به مسئولين گوشزد مي كنند كه بايد بيش از پيش در برگزاري نمايشگاه هاي هنري و اجلاس فرهنگي، دقت نمايند تا خداي ناكرده در عرصه ي جنگ نرم (كه اخيراً از سوي مقام معظم رهبري نيز مورد تأكيد قرار گرفته است)، امتيازي به دشمن داده نشود.

 وعده ي صادق


سارا :

سلام
خدا شما سربازان مخلص امام زمان را برای مردم ایران و همه مسلمانان حفظ کند با مشاهده این تصاویر مخصوصا ششمین تصویر از پائین باید اعتراف کرد متاسفانه شان 14 معصوم علیهم السلام توسط نقاش مذکور به اندازه 14 ماسون اعظم پائین آورده شده است البته شاید نیت ایشان خیر بوده چون در فرهنگ ماسونی بزرگترین مقامات و ... را برای ماسون اعظم قائل هستند
هرچند تصویر امام عصر (عج) به صورت یک شوالیه با شنل قرمز و شال سبز و زره آبی و ... بکراند مثلث و ...خون هر بچه شیعه ای را به جوش خواهد آورد از مسئولین محترم خواهش میکنم قدری چشم و گوش خود را بیشتر باز کنند و از خواب غفلت خارج شوند دشمن تا قلب ایران هم نفوذ کرده است آستان قدس باید متحول شود